مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


امين منوچهري در گفتگو با ايپنا، درباره ديدار با آلومينيوم اظهار داشت: بازي زياد خوبي نبود که البته طبيعي بود چون تيمها تازه از بدنسازي آمده اند. مهم 3 امتياز بازي بود که گرفتيم.

وي ادامه داد: برايم خيلي جذاب بود چون در سالهاي گذشته که با پيراهن سايپا مقابل استقلال بازي مي کردم تماشاگران عليه ما بودند اما در اين ديدار من را تشويق کردند که احساس خيلي خوبي داشتم. تلاش مي کنم در ديدارهاي آينده بيشتر از 10 دقيقه براي استقلال بازي کنم و مثمر ثمر باشم.

مهاجم استقلال در خصوص تيم آلومينيوم تصريح کرد: آلومينيوم تيمي دونده و جوان بود که خصوصيات ليگ يکي اش را حفظ کرده است. ميثاقيان به کار کردن با بازيکنان جوان اعتقاد دارد و اميدوارم اين تيم در ادامه راه بازيهاي بهتري ارايه کند.

منوچهري افزود: در چنين بازيهايي تجربه کار را در مي آورد. مقابل آلومينيوم تجربه و اسم استقلال اين 3 امتياز را براي ما به ارمغان آورد اما در بازيهاي آينده بايد تلاش بيشتري داشته باشيم تا بازيهاي قشنگتري به نمايش بگذاريم و نتايج بهتري بگيريم.

وي در خصوص ديدار استقلال و سايپا اضافه کرد: من 7 سال در سايپا بودم و روزهاي خوبي با اين تيم داشتم. الان بازيکن استقلال هستم و سايپا را خوب مي شناسم. تلاش مي کنم از اين شناخت به نفع سايپا استفاده کنم.

منوچهري در خاتمه گفت:خيلي دوست دارم هر چه زودتر اولين گلم را براي استقلال به ثمر برسانم. بازي با سايپا هم انگيزه ام را دوچندان مي کند و تلاش مي کنم براي استقلال مثمر ثمر باشم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com